RETURNAREA PRODUSELOR

Suntem constienti de faptul ca achizitionarea articolelor sportive poate fi un pic dificila. Astfel, daca alegerea facuta nu te multumeste, fie ca marimea aleasa nu este cea corecta, culoarea nu este cea potrivita sau pur si simplu te-ai razgandit, ai 30 de zile termen pentru retur (perioada reprezinta termenul maxim pana la care produsul trebuie sa ajunga la unul dintre punctele de lucru salomon.ro)

Posibilitatea de a returna produsul in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, prevazute in OUG 34/2014. Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata la urmatorul link http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru a returna un produs va rugam sa:

  1. Trimiteti o cerere de retur completand formularul din contul dvs de client sau, daca nu aveti cont, urmatorul formular - https://www.salomon.ro/returns/guest/new/
  2. Dupa inregistrarea cererii de retur va rugam sa trimiteti coletul prin curier la adresa magazinului nostru: Magazin Salomon Proshop, Bd. Unirii nr. 57 , sector 3, Bucuresti, cod postal 030827
  3. Daca doriti sa efectuati returul prin firma de curierat Fan Courier, aveti optiunea rapida de a efectua returul coletului dumneavoastra parcurgand urmatorii pasi:
  • accesati link-ul  https://retur.fancourier.ro/ 
  • identificati magazinul nostru SALOMON folosind campul "cauta magazin online" 
  • urmati pasii accesand butonul " continuare catre retur"
  • completati datele coletului retur   

Conditii generale de returnare:

  • Nu se pot returna produse cu norme speciale de igiena (proteze dentare, centuri de puls, costume de baie/lenjerie, costume inot, etc.) decat daca acestea sunt sigilate
  • Nu se pot returna produse de tip consumabile (creme, spray-uri, detergenti, deodorante, etc.) 
  • Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime:
  1. cutia/ ambalajul initial al produsului va fi protejat prin impachetarea intr-un ambalaj distinct
  2. pe produsul sau cutia/ ambalajul acestuia nu vor fi lipite formulare de retur, AWB-uri, alte documente/ obiecte/ scoci care ar putea sa deterioreze starea produsului returnat
  • Taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportata de catre client, cu exceptia clientilor care sunt membri Sportivi sau Experti in programul de fidelitate L/Plus, si a produselor ce fac obiectul expertizarii in perioada de garantie sau neconformitate cu datele afisate pe site.
  • Pentru a beneficia de returul gratuit, coletul trebuie trimis doar prin FanCourier, cu mentiunea faptului ca plata transportului intra in sarcina destinatarului (plata transport STANDARD, fara ramburs sau restituire). Acest lucru trebuie mentionat atunci cand se intocmeste AWB-ul manual sau telefonic catre firma de curierat (si nu direct de pe site-ul firmei de curierat sau din aplicatie) . In acest caz, comanda de ridicare a coletului catre curier cade in sarcina clientului. In cazul in care conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, taxa de transport este suportata automat de client (exceptie fac produsele neconforme).
    In cazul in care conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, taxa de transport este sportata de client (exceptie fac produsele neconforme).
  • Se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid, orice companie); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana
  • S.C. SportBox SRL. va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului
  • Rambursarea contravalorii produsului se va face beneficiarului mentionat in factura, in contul bancar al acestuia specificat in formularul de retur
  • In cazul in care produsul returnat nu se afla in aceeasi stare ca la momentul livrarii initiale (ex: produs cu urme de folosire/uzura, produs deteriorate, produs cu lipsa cutie/ambalaj etc.) , ramane la latitudinea comerciantului daca se accepta returul prin aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului. Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului.
  • Suma restituita este constituita de valoarea produselor din momentul achizitiei
  • Returnarea produsului se va face impreuna cu toate etichetele si accesoriile primite precum si dovada achizitiei (bon fiscal sau factura fiscala) si sa fie in aceeasi stare ca la momentul achizitiei, fara urme de utilizare, uzura, murdarie etc.
  • Daca produsul returnat a fost insotit de anumite cadouri in urma unor campanii organizate, se vor returna si cadourile
  • Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului
  • Nu se poate restitui contravaloarea produselor achizitionate cu vouchere valorice sau Carduri Cadou Salomon
  • In cazul returului se va restitui doar valoarea produsului/produselor returnate, nu si taxa de procesare sau de livrare, daca acestea au existat.
  • Voucherele cadou sau Cardurile Cadou Salomon nu pot fi returnate
  • In cazul achizitiei pantofilor de alergare va recomandam sa-i probati/testati mai intai indoor (in casa / pe banda)
  • In cazul in care produsul/produsele returnate au fost achitate initial cu vreuna din modalitatile de plata in rate valabila pe site-ul nostru, suma nu se crediteaza direct catre client, ci se va anunta anularea comenzii catre banca emitenta in cauza, urmand ca aceasta sa anuleze contracul de rate agreat initial.
  • In cazul care care produsul/produsele au fost achizitionate folosind un cod de reducere, suma aferenta discountului codului de reducere nu va fi rambursata.
  • In cazul in care la achizitia produsului au fost utilizate puncte de fidelitate, acestea vor fi creditate corespunzator in contul clientului.
  • In situatia in care clientul beneficiaza de un voucher de bun venit (in functie de eventualele campanii promotionale derulate de Salomon) , valabil la prima comanda de minim 499 ron, iar ulterior se returneaza partial produse din acea comanda, iar suma produselor ramase la client este mai mica de 499 ron, voucherul de bun venit se va anula, iar suma de 50 ron se va scadea din suma returului achitat catre client.

 

Puteti returna produsele:

prin curier, la adresa magazinului/depozitului nostru : Magazin Salomon Proshop, Bd. Unirii nr. 57 , sector 3, Bucuresti, cod postal 030827

personal, in magazinul Salomon, la aceeasi adresa de mai sus